پنجشنبه، خرداد ۰۹، ۱۳۸۷

مردها و زنها

یک ایمیل به دستم رسید با مضمون زیر .....آیا واقعا اینجوریه...من که برعکسش رو فکر میکنم!!!!!
تحقيقات نشان داده كه فقط 20% مردها عقل دارند و 80% بقيه زن دارند !!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟
مردها بر اثر كمبود عاطفه ازدواج مي كنند و بر اثر كمبود حوصله طلاق مي دن ..ولي نكته جالب اينه كه بر اثر كمبود حافظه دوباره ازدواج مي كنند !!!! ؟؟؟؟؟؟؟
مردها سه تا آرزو دارن :
- اونقدر كه مامانشون مي گن خوش تيپ باشن !- اونقدر كه بچه شون مي گن پولدار باشن !و مهمتر از همه اينكه :
- اونقدر كه زنشون شك داره دوست دختر داشته باشن !!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟



- بيشتر مردان موفقيت شون رو مديون زن اولشون هستند و زن دومشون رو مديون موفقيت شون !!!!!!!!! ؟؟؟؟؟؟؟؟
مرد اولي : امان از دست اين زنها !؟ زنم تمام دارائيمو برداشت و رفت !
دومي : خوش به حالت ! زن من تمام دارائي مو برداشت و نرفت !!!! ؟؟؟؟؟
- زن به شوهر : من احمق بودم كه باهات ازدواج كردم !
مرد : عزيزم چرا عصباني مي شي ! خب من هم عاشقت بودم اينو نفهميدم !!!! ؟؟؟؟؟
زن به شوهر بیچاره!!!!! :
- اگه مي بيني اينقدر دوستت دارم ، اگه مي بيني اينقدر منتظرت مي شم ، اگه مي بيني تو دنيا با هيچ كس عوضت نمي كنم
باور كن اكس زدي تو توهمي !!!! ؟؟؟؟؟؟
فرق پير دختر با پير پسر:
اولي موفق نشده ازدواج كنه اما دومي موفق شده ازدواج نكنه !!! ؟؟؟
- يه ضرب المثل آموزنده هست كه مي گه :
مردن براي زني كه عاشقشي از زندگي باهاش آسون تره !!!!! ؟؟؟؟؟؟
مرد به زن : عزيزم ممنونم ازت ! تو اعتقاد به دين رو به زندگيم آوردي! چون من قبل از ازدواج معتقد بودم جهنم اصلا" وجود نداره !!!!! ؟؟؟؟؟؟

هیچ نظری موجود نیست: