یکشنبه، شهریور ۲۵، ۱۳۸۶

Austimeline مشخصات من

پروفایل شخصی من
مرکز ارزیاب : VETASSESS
MODL: خیر
ارسال تقاضای ارزشیابی : 15 دسامبر 2005
اعلام نتیجه: 30مارچ 2006 ( بعد از 3 ماه و 15 روز )
نتیجه ارزیابی: سوابق كاري مثبت ارزیابی شده و پذیرفته شده است....
نظر: علت به درازا کشیدن پروسه وجود اشتباه در کپی پاسپورت ارسالی بود
ملیت : ایران
ساکن : تهران
نوع تقاضا : مجرد
مقصد : پرث
جنسیت : زن
رشته : زمین شناس ( کد 11 -2112 )
گروه سنی : 31 تا 35 سال
تیپ ویزا Skilled - State Territory Nominated Independent
مرکز مهاجرت : Adelaide Skilled Processing Centre
شغل: زمین شناس
تاریخ تقاضا : 6 سپتامبر 2006
پیشنهاد کار: خیر
تاریخ اعلام نتیجه: - نتیجه نهایی:تا این تاریخ مشخص نیست
وکیل مهاجرتی: بله/ نام وکیل شرکت خدمات مهاجرتی Home migration Services - دکتر خاضع
نظر : تو را من چشم در راهم......
تاریخ دریافت فایل نامبر: 8 دسامبر 2006 ( بعد از 2 ماه و 2 روز )
تاریخ ورود به دیتا بیس اسکیل مچینگ = 22دسامبر2006( بعد از 2 ماه و 16 روز )
تاریخ تعیین کیس آفیسر : 6 ژوئن 2007 ( بعد از 9 ماه)
مدارک درخواستی : فقط فرم 1221
ارسال عدم سو پیشینه و مدارک تکمیلی : 6 جولای 2007 (بعد از 10 ماه )
تاریخ ارسال مدیکال : 10 جولای 2007 ( بعد از 10 ماه و 4 روز )

۲ نظر:

Unknown گفت...

سلام
من هم در حال مهاجرت به استراليا هستم.دارم در مورد شهرهاي مختلف استراليا تحقيق مي كنم. توي وبلاگتون ديدم مقصد شما شهر پرت هست. ممكنه بگين چرا اين شهر را انتخاب كردين؟ آيا با توجه به رشته تحصيليتون بوده؟

ناشناس گفت...

سلام
من ليسانس زمين شناسي هستم ولي سابقه كار مرتبط ندارم و با وكيلي كه صحبت كردم گفت امكانش نيست تصميم گرفتم با ادامه تحصيل در ژئوفيزيك اقدام كنم
ممنون ميشم كمي در اين موردراهنمائيم كنيد با تشكر
ايميل من shsaeidian@yahoo.com